.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار كارگران با نماينده ولي فقيه درمازندران

در اولين روز هفته كارگر كه به نام روز كارگران و تجديد ميثاق با ولايت نام‌‏گذاري شد ، كارگران ، بازنشستگان و مستمري‌‏بگيران با حضور در بيت نماينده ولي فقيه در شهرستان ساري و حضور در مزار شهدا ، با آرمانهاي امام شهيدان و شهداي كارگري تجديد ميثاق نمودند .
به گزارش ايلنا ، در اين ديدار آيت الله "طبرسي" با تاكيد بر ارج نهادن به مقام والاي كارگران ، اظهار داشتند : همه انبيا و ائمه از در آمد كسبي خود كه با كار كردن مسير مي‌‏گشت ، امر معاش مي‌‏نمودند و دين اسلام به عنوان كاملترين اديان الهي ، كارگر را هم شان پروردگار ميداند و طبق آيه‌‏هاي قران كريم ، حق تعالي نيز كارگر است .
نماينده ولي فقيه در استان مازندران ، در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به مشكلات كارگران و كارخانجات در كشور و استان ، يادآور شد :‌‏ امروز متاسفانه كساني دم از كارگر و كارگران ميزنند كه هيچ نقشي در توليد و كار ندارند و از واژه‌‏ها به عنوان القاب خود استفاده مي‌‏نمايند و اين كارگران هستند كه در زير فشار سنگين‌‏ترين بارها و با وجود تحمل فشارهاي اقتصادي ، از توان فكري و جسمي خود استفاده مي نمايند .
آيت الله طبرسي ، ضمن دعوت همگان براي احترام به حقوق كارگران در بحث اجتماعي ، يادآور شد : حرمت اين قشر زحمت‌‏كش و صاحب انقلاب بايد حفظ گردد و باوجود اينكه نظام جمهوري اسلامي يك نظام عادل و قدرشناس است ، ولي متاسفانه در دنيا حرمت اين قشر بيشتر از كشور ما مي‌‏باشد كه جاي تعامل و بررسي دارد .
در ادامه اين ديدار ، علي بابايي رئيس كانون هماهنگي شوراهاي اسلامي كار مازندران و عضو ستاد هفته كارگر ، ضمن ارايه گزارشي از وضعيت نامطلوب كارگران در استان مازندران ، با اشاره به مشكلات اين قشر و تعطيلات كارخانجات در سطح استان مازندران ، گفت‌ ‏: عدم حضور كارگران در جلسات شوراي اشتغال و برنامه‌‏ريزي و تصميم‌‏گيري در خصوص سرنوشت كارگران بدون حضور نمايندگان و دلسوختگان جامعه كارگري جاي بسي تاسف دارد .
بابايي ، با اشاره به نامگذاري سال پيامبر از سوي مقام معظم رهبري ، از دولت مردان خواست در هفته كار و كارگر توجه به كارگران داشته و موجب برقراري عدالت اجتماعي شوند .
در پايان اين ديدار ، كارگران و بازنشستگان با حضور و اهداي شاخه‌‏هاي گل ، از شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي قدرداني نمودند و با آرمانهاي امام شهيدان تجديد ميثاق نمودند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.